מעורב הופס ליום ששי: דייויד בלאט יקבל טבעת אליפות!!! / מנחם לס

1. דייויד בלאט יקבל טבעת!

קליבלנד קאבס שפיטרה את מאמנה דייויד בלאט בחצי עונת 2015-16 החליטה שמגיעה לו טבעת אליפות.

Jason Lloyd of the Akron Beacon Journal, עתונאי מאקרון, הודיע זאת היום (אתמול) בעתונו, אם כי לא ידוע עדיין אם הוא יוזמן לטכס חלוקת הטבעות ב-25 לאוקטובר.

דייויד פוטר כשהקאבס היו עם רקורד של 11-30, לפני שהוא הוחלף בעוזרו טיירון לו.21 .למה אני חושב שלברון ירצה לשחק בטוקיו ב-2020?

2. מדוע אני חושב שלברון ירצה לשחק ב-2020

כמה סיבות שחשבתי עליהן היום בעת שהתאמנתי על הטרדמיל:

  1. נוסטלגיה, נוסטלגיה, ועוד פעם נוסטלגיה
  2. הוא רוצה להיות האחד שאף אחד לא ניצח זהב בכדורסל ברווח גדול יותר (כרמלו אנטוני זכה במירווח של 12 שנה אף הוא)
  3. הוא רוצה יותר מדליות זהב מאשר למייקל ג'ורדן או קובי יש (זה שלמלו יש 3 זה פחות חשוב לו)
  4. זה מצויין ללגסי שלו
  5. 3 מדליות נראות הרבה יותר טוב וסימטרי על הפסל שיום אחד יקימו לכבודו
  6. הוא תמיד אמר שהחלום שלו תמיד היה לשחק תחת הפלח. זוהי ההזדמנות שלו

עכשיו, רק שיזמינו אותו!

3. מי טוב ממי, דמיאן לילארד או ג'ון וול?

 

ספורטס אילוסטרייטד דרג השבוע את ג'ון וול כפוינט גארד טוב מדמיאן לילארד. לא כתבו "יותר טוב מ…" אבל המגזין שם את ג'ון וול גבוה יותר ברשימת דרוג ה-100 המסורתית. טוב, כולנו ודעים שאם אתה מפורטלנד ישר יורדות לך 4-5 נקודות רק בגלל תעודת הלידה שלך או הכתובת שלך – ובאמת לילארד נמצא חמשה מקומות נמוך מוול בדרוג ה-100 של SI, אך היש צדק בדבר?

בואו נתחיל מנקודות. ללילארד 21.4 נק' לקריירה נגד 18.0 של ג'ון וול.

לילארד היה בעונה האחרונה בפלייאוף; ג'ון וול ישב בבית.

ג'ון וול חוטף 1.7 כדורים למשחק. לילארד רק 0.9.

ג'ון וול הרבה יותר טוב באסיסטים – 9.0 לקריירה; 10.2 העונה לעומת 6.3 ו-6.8 ללילארד. בריבאונדים הם בערך שווים.

לילארד קלעי פאולים מעולה יותר – 87% לקריירה ו-89.2%העונה לעומת 78% ו-79.1%. לילארד קלעי מדוייק יותר – 50.3% לקריירה ו-49.7% העונה, לעומת וול עם  45.1 ו-46.7%. הדבר האחרון הוא ה-PER: 21.4 לקריירה ו-25. העונה לעומת ה-18.9 ו-19.8 לוול העונההיתרון הדראסטי ביותר של וול על דמיאן הוא ב- defensive win shares עם 17.6 RATING נגד 7.3 של דמיאן!

הייתי אומר שבסטטיסטיקה לוול יש אולי יתרון קטן בסך הכל.

אז אולי עלינו ללכת לפלייאוף?

בפלייאוף יתרונו של לילארד ניכר: ראשית הוא שיחק 27 משחקי פלייאוף נגד רק 18 של ג'ון וול. למרות שחבר קבוצתו היה למרכוס אולדרידג' שכמובן היה האופציה הראשונה בהתקפה, לילארד עדיין קלע בשלוש עונות פלייאוף 22.9, 21.6, ו-26.5 בעונה האחרונה! ג'ון וול קלע רק 16.3 ב-2013-14 ו-17.4 ב-2014-15.

אני הייתי מסכם את ההבדל ככה: דמיאן לילארד הוא שחקן התקפה יותר טוב. ג'ון וול הוא שחקן הגנה יותר טוב. ההבדלים ביניהם קטנים מדי מכדי להעדיף אחד על השני בהסתמכות על המספרים. אז במי הייתי בוחר ראשון לקבוצתי?

תלוי בשחקנים האחרים שיש לי בקבוצה!

4. ג'ון קליפרי: סקאל לביסיי היה צריך להיבחר ראשון בדראפט!

סקאל לביסיי הוא יליד האי האיטי שמאמן הכדורסל המילטון הביא לפיניקס לסיים תיכון בארה"ב. אחרי שנה אחת באונ' קנטקי הוא ניבחר בדראפט ע"י פיניקס מס' 28, אבל הזכויות היו שייכות לסקרמנטו, והוא היום רוקי בקינגס, שמאמנו ג'ון קליפרי אמר היום שהוא – ולא אף אחד אחר – היה צריך להיבחר ראשון בדראפט.

אולי הבעייה שלו היתה שרק בליגת הקיץ הוא הראה את יכולתו האמיתית. כשהיה פרשמן בקנטקי הוא דורג כמה פעמים בדראפט אקספרס כבחירת דראפט ראשונה. מה היתה בעייתו?

בגיל 19, בקנטקי, ה-99 ק"ג שלו על ה-2.12 מ'  (היום הוא כבר שוקל 104 ק"ג) עשו ממנו איטרייה רזה שלא הת[צליחה להילחם עם הביג-מן במכללות, בעיקר הביג-מן שהיו ג'וניורים וסניורים. הוא היה ביישן מדי ואינטרוברטי, ולא היה לו את האופי החוצפן שהיה דרוש לו כדי להראות את יכולתו האמיתית.

לא היו לו את התכונות הפיזיות והמנטליות להראות מי הוא. הכל החל ללבוש צורה בליגת הקיץ כשמיד פרץ עם דאבל-פיגרס בחמשת המשחקים הראשונים, ופקח עיניים רבות שלא ידעו שיש לו את זה ברמה כזאת.

ג'ון קליפרי מכיר ביג-מן אחד או שניים. לאלה ששכחו, בשלוש שנים הוא הוציא מהמדגרה שלו את דמרכוס קאזינס, אנטוני דייויס, וקרל-אנטוני טאונס, אז אם הוא טוען היום שזאת היתה שגיאה לא לבחור בו ראשון – אני מציע שאנשים יקשיבו.  יכול מאד להיות שלפי שנתו בקנטקי לא היה הגיע לו להיבחר ראשון, וקליפרי לא 'מאשים' אף אחד, אלא סתם אומר שהוא-הוא שהיה צריך להיות הבחירה הראשונה – לפי מה שיקרה עם הרוקי'ס ב-NBA כשיגדלו ויתבגרו.

קליפרי הוא כמובן נמבר וואן בולשיטר, ואנחנו יודעים זאת. אם השחקן הגדול שלו הוא כה מוכשר, אז כמובן שג'ון קליפרי ניכשל בלהראותו כזה לאומה. הקליפרי הזה אמר ל-AP:

Skal has the skill set to be in that league. No question,” Calipari told the Associated Press. “Again, I just told you, shooting is at a premium. He’s a 7-footer who can shoot. Now, physically, he just has to catch up. That’s usually at God’s speed, not yours.”

“When he’s physically able to play in that league, he’s going to be one of those guys. And what I would tell any team, if he had stayed in school another year or two, he would have been the No. 1 pick. Because he’d have figured it out, he’d have blocked more shots, he’d have run better, he’d been more physical. So here’s what I tell you, in 2016, whatever pick you get becomes in 2019 or 2018, you get the No. 1 pick. Should you take him? That’s why he went in the lottery. Because they’re saying, you know what, if we waited a year or two and got him, he would be the No. 1 pick.”

הקינגס כנראה ראו את הפוטנציאל כשבחרו בו (דרך פיניקס) מס' 28. יש להם עתה צעיר שהוא קלעי מצויין, בעל טיימינג מצויין לחסימה ולריבאונד, וכל מה שדרוש לו עתה זה יותר כוח ומשקל.

הנה הוא בוידיאו, כשכמה כבר משווים אותו לאנטוני דייויס צעיר:

*

הנה הוא בחסימה:

*

הנה יכולת הקליעה שלו:

*

יכולת החלטה טובה, ותנועה של פאור-פורוורד

*

אני שמח עבור זיו!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 5:10

ההבדל (לדעתי) בין וול ללילארד?

אם הייתי צריך לבחור סקנד בננה לצד דוראנט, לדוגמה,
אז וול היה הבחירה הראשונה שלי. לפני קרי, ווסטברוק, או לילארד.
הגנה + ראיית משחק + קבוצתיות.

אם הייתי מתחיל לבנות קבוצה סביב רכז, והבחירה היא וול או לילארד?
אז לילארד הוא הבחירה.
קליעה + אופי של אלפא.

למרות שה-2 פוינט גארדס, ההבדלים ביניהם תהומיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2016 5:32
Reply to  גיא

ליליארד בלי לחשוב פעמיים, וול איכזב אותי מאוד העונה ולא היה האולסטאר שציפינו ממנו להיות, יותר מדי ערבים חשוכים, לעומתו ליליארד אנדרייטד התרומה שלו פשוט מדהימה בנוסף על כך מדובר על שחקן עם קרח בוורידים (הקליעה מול יוסטון…), בנוסף העונה עשה קפיצת מדרגה מרשימה. גיא לבחור את וול לפני קרי ווסטברוק בקבוצה לצד דוראנט (כנראה אם הייתה GM היו מפטרים אותך בלי לחשוב פעמיים), אם כל הכבוד אני לא בטוח כלל שוול שומר טוב מווסטברוק (למרות שווסטברוק נרדם לעיתים בשמירה), ועל תרומה התקפית אין מה לדבר (למרות שדוראנט עילוי התקפי הוכיחו שקבוצה מתרכזת רק בו היא משתקת אותו).

גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 5:38

אתה יודע מתי דוראנט שיחק במיטבו?
כשווסטברוק היה פצוע.
אם יש מסקנה מלראות את דוראנט וראסל ווסטברוק משחקים ביחד,
זה שלפעמים השלם קטן מסכום חלקיו.
וול הוא רכז אמתי, כזה שמחפש את חבריו,
וזה בדיוק מה שדוראנט צריך.
ובכל הנוגע להגנה, אני חושב שאתה טועה. וול שחקן הגנה טוב בהרבה, הן מווסטברוק, והן מלילארד.

עידן
עידן
16 בספטמבר 2016 6:52
Reply to  גיא

+1

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2016 10:37
Reply to  גיא

ללא ספק התקופה הכי טובה של דוראנט היא בחודש ינואר 2014 (באותה תקופה ראסל ווסטברוק שיחק ), רוב שחקני העילית שתוציא שחקן מרכזי מקבוצתם ישפרו את ממוצעיהם (הממוצעים של ראסל ווסטברוק כשדוראנט נפצע ב2015 הם לא פחות ממדהימים, פיפן ללא ספק השתפר שגורדן פרש, פול משחק הרבה יותר טוב ללא גריפין…), הבעיה אצל ראסל ודוראנט ששניהם אלפא ,שלראסל ווסטברוק חסר 2 גורמים עיקריים לימינו (תנועה ללא כדור, ריווח של המשחק) 2 גורמים שקרי מצטיין בהם בנוסף לכך שיטת המשחק פוגעת בהם מאוד , ולכן השלם קטן מסכום חלקיו, ועם זאת התוצאה הרבה יותר טובה מכל תוצאה שוול ישיג עם דוראנט (לוול אין את היכולת הנדשות בהתקפה שיורידו את הלחץ מדוראנט). אני ללא ספק חושב שהרכז המתאים ביותר לדוראנט הוא סטפן קרי.

גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 11:22

לשמחתנו, הצהרתך תעמוד מול מבחן המציאות ממש, ממש, בקרוב.

גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 5:40

אבל למען הסר ספק –
לרגע לא טענתי שוול שחקן טוב יותר מקרי/ווסטברוק/לילארד. חד משמעית, הוא לא.

עידן
עידן
16 בספטמבר 2016 6:57
Reply to  גיא

ה +1 לתגובה הראשונה לא ל 1.1.1

אפלטון
אפלטון
16 בספטמבר 2016 11:11
Reply to  גיא

אחלה תגובה גיא, זה בדיוק ההבדל בין לילארד לוול.

גור גולן
גור גולן
16 בספטמבר 2016 16:53
Reply to  גיא

+1 מסכים עם גיא

סומסום
סומסום
16 בספטמבר 2016 6:11

omg omg omg
יאנקיז מובילים בבוסטון 2-5 על הרד סוקס בקרב הצמרת. ועוד בסיסים מלאים לניו יורק באינינג האחרון. על השחיטה.
ואיך זה נגמר? אני בהלם. עוד מישהו כאן רואה?

גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 6:20
Reply to  סומסום

איך זה נגמר?
בעל זבוב ניצחו את מפיסטופולוס.
(כפי שניתן להביו אני לא מסמפט את 2 הקבוצות)

אני עם עין אחת על הפוטבול, ועם העין השנייה בבייסבול (אבל דווקא על המשחק ביו הקרדינלס לג'איינטס)

עידן
עידן
16 בספטמבר 2016 6:54
Reply to  גיא

נהייתי מכור פוטבול בגללך.עוד לא הפסדתי השנה משחק ששודר בשידור ישיר בטלוויזיה ומשודרים לפחות 6 משחקים במחזור[לא כולל הרד זון] כולל בפוקס ספורט בשני.עכשיו ראייתי את הגטס נגד באפאלו

גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 7:03
Reply to  עידן

גם אני ראיתי. לא דוגמה מרהיבה לפוטבול, המשחק ששוחק.
באפלו סיימו את העונה, כבר במחזור השני (לא שבאמת הייתה להם עונה לפני כן…)
דווקא הג'טס קבוצה לא רעה, עם התקפה שמפתיעה לטובה (מאט פורטה הוותיק, שמראה שעדיין יש לו את זה, ופיצפטריק שמשחק כאילו לא עבר קיץ של משא ומתן מתוח)

זה היה צמוד בסיום רק בגלל טעויות של הג'טס.

גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 6:22
Reply to  סומסום

אין מילים, מה שאורטיז עושה בעונת הפרישה שלו.

סומסום
סומסום
16 בספטמבר 2016 7:11
Reply to  גיא

פשוט אסור לו לפרוש. עדיין בשיאו. הדבר היחיד שאני מחבב באימפריית הספורט של בוסטון רבתי, וזו חתיכת אימפריית רשע (קומה מתחת לקבוצה שאת שמה אין להזכיר, ותבוסתה הערב בווק-אוף מהדהד תחסל לה את שארית העונה אינשאללה).

גיא, מה קורה השנה עם הג'טס? הבנתי מגדולים וחכמים שכאוהד מטס מושבע אני חייב לרכוש אמונים לג'טס (לתומי פרגנתי גם לג'איינטס) – זה נכון? כי באמת, הלב שלי לא בנוי לעוד ייסורים.

גיא
גיא
16 בספטמבר 2016 7:36
Reply to  סומסום

תראה, הם מראים סימני חיים, עכשיו כשהצ'פמן כבר לא שם.
אבל, וזה וואחד אבל, הם חולקים דוויזייה עם אמפריית הרשע הידועה בכינויה – הפטס.
וכל עוד בליצ'ק ובריידי בפטס, אוהדי הג'טס ימשיכו לסבול.

דווקא בין אוהדי הג'טס ואוהדי הג'איינטס אין איבה עמוקה.
הרבה בגלל העובדה שבעשור האחרון, הג'איינטס ניצחו את הפטס פעמיים בסופרבול.

סומסום
סומסום
16 בספטמבר 2016 7:56
Reply to  גיא

יש אוהדי ג'טס שעבורם זה גמר הבלהות (משהו כמו אוהד ס"א בגמר ה-nba האחרון, או יאנקי בגמר מטס-רד סוקס), נדמה לי שאתה שם את הצ'יפס עליו גם השנה. אבל זה נכון, שם אין שינאה איומה. והאהדה לג'איינטס היא באמת חוצת מגזרים, גם בהיפסטריאדה/ ברידג' אנד טאנל של ניו יורק.

מנחם לס
מנחם לס
16 בספטמבר 2016 16:44
Reply to  סומסום

אם אתה אוהד מטס, אז עליך להיות אוהד ג'טס, נטס, ודבילס (או איילנדרס). אם אתה אוהד יאנקיס, אז עליך להיות אוהד ג'אינטס, ניקס, וריינג'רס (מה שאני הייתי, ועדיין)

מנחם לס
מנחם לס
16 בספטמבר 2016 6:22
Reply to  סומסום

אני ראיתי הכל, אבל המשחקים האחרים עדיין נימשכו ז לא הכנסתי דבר מלבד הטבלה

עידן
עידן
16 בספטמבר 2016 7:03

דיוויד לא צריך לבוא לקבל טבעת אליפות.הוא צריך לסרב כמו ורזאו.בקשר לוול וליליארד כמו שגיא אמר וול הוא מספר 2 לקבוצה שרצה לאליפות[סקוטי פיפן ] לילארד לא יכול להיות מספר 2 בגלל זה היו לו מלא בעיות עם אולדרידג שעזב לסן אנטוניו

שי אבן צור
שי אבן צור
16 בספטמבר 2016 7:13
Reply to  עידן

1+ בנוגע לבלאט

Berch
Berch
16 בספטמבר 2016 7:14

תודה על המעורב

שי אבן צור
שי אבן צור
16 בספטמבר 2016 7:17

ללילארד יש ביצים וקור רוח שהופכים את ההשוואה לכל מי שהוא לא קרי, ווסטברוק או פול ללא רלוונטית

אהרון שדה
אהרון שדה
16 בספטמבר 2016 7:21

מנחם תודה רבה.

1. קליבלנד הייתה צריכה לתת הייתי אומר אפילו חייבת …..אך לא בטוח שבלאט צריך לקבל.
למה לא לקבל ?
כי בסוף לא הוא עמד על הקווים כשהושגה האליפות והיא לא שלו .
למה לקבל ?
1. כי הוא אימן מספיק משחקים בכדי להיות ראוי לכך ..
.אם היה שחקן אפילו זוטר כמדומני שהיה ראוי לכך חוקית …אז קל וחומר שזה מגיע לו כמאמן ( גם אם חוקי הליגה לא מחייבים כן ).

2. לדעתי יש לו בכל זאת חלק בזכייה באליפות הזו גם אם זוטר

שכן הוא הוביל אותם לבאר בהרכב פצוע שנה קודם לכן ואפשר לכולם לצבור את הניסיון +הוא עזב אותם כשהם ראשונים בליגה מה שאיפשר להם לשקט וקצת מנוחה כשהיה צריך ואלו דברים חשובים בכדורסל.

3. קצת מתקן את העוול ההיסטורי כשמנעו ממנו לאמן באול סטאר.

4. נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח …..
ובלאט הוא גם דיפלומט ואחד שלא מסתכסך עם אף אחד ..הוא יגיד יפה תודה יקבל וישים בצד …..ישכח ממנה אבל ידע יפה מאד את מקומה.

5 לטריוויה יהיה היחיד בהיסטוריה עם טבעת אליפות +מדליה אולימפית +אליפות יורוליג + אליפות אירופה לנבחרות ( כמאמן כמובן ).

2. לברון וטוקיו .
יכול להיות אבל אתה לא יכול להשתוות למייקל כשאתה מפסיד לארצות הברית זהב אולימפי כפי שהפסיד באתונה.

3. לילארד / וול …בעיני אין בכלל שאלה.
אני לוקח את ליליארד בעצימת עיניים .
גם סטיסטית אם ניקח את השנתיים האחרונות בלבד אני משוכנע שהסט' תהיה עם ליליארד.

מתן גילור
16 בספטמבר 2016 8:13

אני מסכים שתחושת המסוגלות שהם קיבלו עם לברון ועודפים בגמר הקודם עזרה להם בגמר הנוכחי.

יניב
יניב
16 בספטמבר 2016 7:57

שאפו לקליבלנד שמעניקים לבלאט טבעת. מחווה מאוד יפה לטעמי. ובטח שבלאט צריך לקחת את הטבעת. בניגוד לו וראשו שנלחם נגדם בגמר ולקחת מהם טבעת נראה פשוט לא מכובד. זה לא המקרה. לה;כיכר לכולם בחטא פוטר לא כי הם היו במאזן שלילי והקבוצה לא תפקדה. הוא פוטר אך ורק כי לברון לא רמה אותו ובהחלט מגיע לו טבעת

יניב
יניב
16 בספטמבר 2016 7:57

רצה

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16 בספטמבר 2016 8:17

מי פה אמר שלברון אנטישמי בלי לב? איפה יואל וכל החבורה?

יואל
יואל
16 בספטמבר 2016 13:06

אורטון אתה גם עם הלשון המגעילולה שלך בעכוז של הנפיחה וגם הדיוט,אני אמרתי שהוא "אנטישמי "!?!?!
לאאאאאאאא
אמרתי
"נוד,מגעיל,פלולה,נרקסיסט מג'אייפ,טיפוס מסריח,לברונית,קווין,נראה כמו חרא צהוב ך ונוזלי"
נורטון אתה דביל

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16 בספטמבר 2016 16:10
Reply to  יואל

תישתחווה! כשאתה מזכיר את השם של המלך לשווא.
גם בעונה הבאה הוא ישמח לישלוח לבלאט עוד טבעת כי הוא נדיב ורחמן.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
16 בספטמבר 2016 8:44

בלאט חייב לקבל את הטבעת. בלי קשר לזה שלא מוותרים על טבעת אליפות שהיית שותף לה (בניית קבוצה שמעולם לא שיחקה ביחד+41 משחקים בעונת האליפות), אי לקיחת הטבעת תתחיל עוד פרק בסערת בלאט-לברון.

אם הוא יקח הוא יראה שהוא השלים עם התקופה הזאת וגאה במה שהשיג והמשיך הלאה. זה יכול לשפר את התדמית שלו בליגה.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
16 בספטמבר 2016 16:06

אתה צודק!:בלאט תמיד פיאר וקידש את השם של המלך וזאת הייתה הפעולה הכי משמעותית שלו בקליבלנד.
צריך להזמין אותו לעשות תמונה עם לברון והגביע,הוא גם יכול לקבל חתימה לילדים והנכדים בדרוש הפקה.

רועי ויינברג
Admin
16 בספטמבר 2016 22:33

לקחת קבוצה שמעולם לא שיחקה ביחד לחצי עונה של 35 ניצחונות ויתרון 2-1 מול קבוצה ענקית כשבסגל שלך יש את לברון ושאריות זה כלום?

מנחם לס
מנחם לס
16 בספטמבר 2016 16:47

מסכים אתך

IDO
IDO
16 בספטמבר 2016 9:08

לילארד ווינר לעומת וול שהוא משקל נוצה….

no funny shtuff
no funny shtuff
16 בספטמבר 2016 9:29

אם בלאט מסכים לקבל את טבעת האליפות, שלחלוטין לא מגיעה לו, זו נקודה שחורה לרעתו.
את הטבעת מקבל מי שזכה באליפות ומי שהיה חלק מאותה קבוצה באותו הרגע, ובלאט, מה לעשות, לא זכה באליפות. כן בנה, לא בנה- לא היית המאמן כשזה קרה כי פוטרת- זה מה יש ואלו החיים.

אהרון שדה
אהרון שדה
16 בספטמבר 2016 10:09

נניח שאתה צודק ( ואת דעתי כתבתי ).
האם אתה לא חושב שאי לקיחת הטבעת תגרום למבוכה יותר גדולה ?.
אתן לך דוגמה אישית.
אני דתי מיוזמתי לא אלחץ יד לאשה.
אבל אם יושיטו לי יד אלחץ ולא אשאיר במבוכה את הצד השני…בייחוד כשבלאט התנהל בגנטלמניות לא אופיינית ולא הוא ביקש את הפרס.
האם רק משום כך לא נכון לו לקחת את הטבעת ?

no funny shtuff
no funny shtuff
16 בספטמבר 2016 11:26

ההפך הוא הנכון.
הציעו לו טבעת כי הם בעצם חייבים עפ"י החוק היבש.
ועפ"י החוק הלא כתוב של ההוגנות והשכל הישר בלאט צריך לסרב, בדיוק כמו וורז'או.
לדעתי הוא יגיד יפה תודה ויסרב.
כמו משפטו המפורסם של עופר פליישר כשהציעו לו בזמנו להצטרף לנבחרת ישראל בקיץ:
"שקלתי בחיוב והשבתי בשלילה".

יואל
יואל
16 בספטמבר 2016 12:58

כאן טעותך ידידי, החוק מחייב להביא טבעת לשחקני שעזבו באמצע עונה אבל לא למאמנים.

אהרון שדה
אהרון שדה
16 בספטמבר 2016 13:12
Reply to  יואל

👍

no funny shtuff
no funny shtuff
16 בספטמבר 2016 13:52
Reply to  יואל

לא משנה את טענתי..

מנחם לס
מנחם לס
16 בספטמבר 2016 16:48

איך "לא מגיעה לו" כשהוא אימן חצי עונה עם רקורד מצויין?

זיווו
זיווו
16 בספטמבר 2016 9:39

תודה מנחם.
לביסייר, נתן ליגת קיץ טובה שגרמה להרבה אנשים כולל אני לתהות איך הוא לא נבחר קודם.
לפני הדראפט גם אני לא רציתי אותו בבחירה שמונה, כי ראיתי אותו קצת בקנטאקי ולא אהבתי.
קליפירי התראיין גם לפני הדראפט וגם אחרי ואמר שחוסר ההצלחה של לביסייר , זה בעיקר טעות שלו , משום שהוא הוא שחק עם לביסייר כמחליף של טאונס וסטיין ליד הסל ולא לפי החוזקות שלו ולקח לו הרבה זמן להבין את זה.,לביסייר הוא סטרץ פור קלסי.
זה מאד יפה מצד קליפירי להתייצב ככה לטובת שחקן צעיר ולהודות בטעות.

לא הייתי מרחיק עד בחירה אחת, אבל בהחלט לקינגס שחק המזל.
לדעתי הוא יהיה יותר טוב ממרקיז כריס שעליו הם עשו תטרייד דאון עם פיניקס וזכו בחבילה נאה מאד.
לדעתי יש מצב טוב שהוא יכנס לאחת מחמישיות הרוקיז.
לקינגס עם עם קאזנס, קאולי סטיין ולביסייר יש קו קדמי מאד מוכשר וגם מאד מתאים לשחק ביחד.

עידו גילרי
עידו גילרי
16 בספטמבר 2016 11:12
Reply to  זיווו

קאליפרי לא אמר שהוא היה צריך להיות מספר אחד בדראפט אלא שבעוד שנתיים שלוש הוא היה נבחר מספר 1. בכ מקרה נראה שעשיתם עסקה טובה.

עידו גילרי
עידו גילרי
16 בספטמבר 2016 11:03

וול ולילארד לא ממש דומים בסגנון המשחק. לילארד יותר סקורר כשוול יותר רכז קלאסי. הבעיה העיקרית של וול היא הקליעה החלשה שלו. הוא אמנם השתפר אבל עדיין מאד חלק וזה מה שמונע ממנו מלהפוך לכוכב גדול באמת. לילארד הוא סקורר אדיר ולדעתי עדיין לא הגיע למקסימום שלו הבעיה העיקרית שלו היא בהגנה. הנתון של הDWS הוא חסר משמעות כאן. אם נתעלם לרגע מכך שמלכתחילה זה נתון שיותר מעיד על הקבוצה בה הוא משחק מאשר על השחקן להשוות בין השניים בצורה כזו זה פשוט פשע סטטיסטי, מכיוון שמדובר בסך כל הקריירה ולוול יש 2 עונות יותר ברזומה. באותה מידה אפשר להגיד לדוגמא שוול קלע יותר נקודות בקריירה מלילארד ולכן הוא שחקן התקפה טוב יותר.

אסף
אסף
16 בספטמבר 2016 12:00

לילארד מנהיג, וול נראה יותר כמספר 2 אידיאלי, ליליארד מוכיח שהוא יכול לסחוב קבוצה על הגב וול עוד לא…

עידו גילרי
עידו גילרי
16 בספטמבר 2016 12:11
Reply to  אסף

לא ברור לי על סמך מה את האומר את זה.
במה הסגל שלילארד סחב על הגב בשנה שעברה שונה מהותית מהסגל שוול סחב על הגב לפני שנתיים?

אסף
אסף
16 בספטמבר 2016 13:47

שוול לא נדרש להנהיג, היה לו בתפקיד הזה את פול פירס….
מעבר לכך היה לו מתחת לסל את ננה ,שחקן בעייתי בריאותית אבל יותר טוב עדיין מפלאמלי ולאונרד של העונה הקודמת ואפילו כגיבוי כרכז היה לו את אנדרה מילר קשישא שזה עוד שחקן שהוריד ממנו את נטל ההובלה מעט ואפילו בגילו המתקדם דאז יותר טוב מכל מחליף שהיה ללילארד בעונה שחלפה .

אסף
אסף
16 בספטמבר 2016 13:53
Reply to  אסף

שכחו מההערה על מילר בכלל עבר באמצע העונה לסקרמנטו בעצם

עידו גילרי
עידו גילרי
16 בספטמבר 2016 14:12
Reply to  אסף

התכוונתי לעונה קודם אבל זה לא ממש משנה.
וול לגמרי הנהיג את הקבוצה ההיא. זה לא משנה אם היה לו גבוה יותר טוב או פחות טוב. דיברנו על לקחת קבוצה על הגב וזה בדיוק מה שהוא עשה.

ברוך רובין
ברוך רובין
16 בספטמבר 2016 15:09
Reply to  אסף

להשוואה הסטיסטית אין צורך להתייחס כלל היא אינה נכונה, וול בעונה האחרונה איכזב מאוד יותר מדי ערבים חשוכים קליעה לא יציבה ולא נראה שהוא הופך להיות האולסטאר שמצפים ממנו להיות, בעוד ליליארד השתפר פלאים כל עונה הוא ממשיך לשבור את תקרץ הזכוכית שהציבו לו. ללא ספק ליליארד עדיף בהרבה.

חמודי
חמודי
16 בספטמבר 2016 11:11

התמונה של לברון גדולה מדי. זה הבהיל אותי

אפלטון
אפלטון
16 בספטמבר 2016 11:15

בלאט יגיד תודה יפה ויקבל את הטבעת בדואר.
מגיע לא מגיע פאקינג טבעת אליפות NBA!

no funny shtuff
no funny shtuff
16 בספטמבר 2016 11:28
Reply to  אפלטון

זה בערך כמו פרס הטוני שקריימר "זכה" בו..

Smiley
Smiley
16 בספטמבר 2016 11:44

מבחינת פוטנציאל ונתונים על הנייר וול טוב מלילארד, מבחינת מיצוי הפוטנציאל לילארד משאיר אבק לוול האנמי (שאולי שנה שעברה תעיר אצלו משהו)

גלעד
16 בספטמבר 2016 13:18
Reply to  Smiley

מצד שני לילארד מבוגר יותר

Smiley
Smiley
16 בספטמבר 2016 16:06
Reply to  גלעד

מצד שני וול הגיע עם הר ציפיות שלדעתי לפחות עדיין לא מימש. לילארד רק משתבח עם השנים שלו בליגה.

no funny shtuff
no funny shtuff
16 בספטמבר 2016 11:56

**לכל המעוניין מחובבי הכדורסל האירופי**
הערב נערך טורניר דיאמנטידיס ביוון.

ב-18:30 צסק"א מול ברצלונה
ב-21:00 מכבי של הג'ינג'י מול פאו המארחת

שני המשחקים בשידור ישיר בערוץ הספורט הרגיל.

לביא שוורצגורן
16 בספטמבר 2016 13:39

תודה שעדכנת!
דרוש מתנדב לרוץ ליישוב מבודד יחסית בשבת לספר לי את התוצאות…
כך או כך, אם מכבי עולה בסגל מלא, זה מבחן ראשון נאה אם כי לא הייתי בונה עליו הרבה. לדעתי ארז הולך לבחון במשחק את החמישיות השונות ליורוליג וזה יהיה מעניין מאוד לראות את החמישייה הראשונה והשנייה שהוא יעמיד וכמובן את השחקנים החדשים. כדאי לדעתי לעקוב מלבד אחרי הכוכבים גם אחרי השחקנים מהדרג השנה כמו ראד וקולטון אייברסון ולראות האם הם משלימים את החורים בסגל באופן מוצלח או ששוב רולטת הסקאוטינג של מכבי הולכת לעבוד קשה השנה…

הייט-אשברי
16 בספטמבר 2016 13:07

בקשר לאותו דירוג ב- SI , להלן הדירוג שלו לכל המאה :

http://www.si.com/nba/2016/09/12/nba-top-100-player-rankings

ההתלבטות העיקרית של המדרגים היתה להחליט בין מדורגי 4 ו-5
( כריס פול הועדף ב-4 על פני ווסטברוק ב-5 ) , ובין מדורגי 2 ו-3
( דוראנט נבחר שני , סטף שלישי ). יש שם הסברים ארוכים למה הם העדיפו את פול ודוראנט , ואני חושב שזה נשמע הגיוני . פול על פני ווסטברוק – כי הוא הרבה יותר שחקן צוות ( ראסל יותר סוליסט ) , ובעיקר בגלל שהוא שחקן הגנה טוב יותר . דוראנט הועדף על סטף בגלל ההגנה העדיפה , ובגלל שאם היו בונים פרנצ'ייז סביב שחקן בודד,הוא יותר מתאים בגלל הרב גוניות שלו . הכותבים מרמזים שעל סמך העונה הרגילה קארי היה מקדים לא רק את דוראנט אלא גם את לברון , למרות שהם מציינים שקארי לא היה כשיר באופן מלא בפלייאוף.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
16 בספטמבר 2016 15:04

העונה הרגילה לא משנה. יותר זוכרים את יוסטון 1995 מספרס 1995 שסיימה אז ראשונה במערב

Ljos
Ljos
16 בספטמבר 2016 15:25

את מי זוכרים יותר: דאלאס של נוביצקי וטרי או הלוחמים של בארון דייוויס ומונטה אליס מ-2007? מי שחקן יותר טוב: קורט ראמביס או קרל מאלון? דייב דה-בושר או האבליצ'ק? את מי זוכרים יותר: מערב גרמניה או הונגריה של 1954? פושקאש או הלמוט ראהן?
העונה הרגילה חשובה. בטח אם הפלייאוף נפגע בגלל פציעה (האבליצ'ק, 1973). יוסטון 1995 היא דוגמא מאוד ספציפית ונדירה בגלל העונה הסדירה הגרועה שעברה.

רועי ויינברג
Admin
16 בספטמבר 2016 19:50
Reply to  Ljos

לדאלאס של נוביצקי וטרי יש אליפות. אפשר לשאול את זה בקשר לדנבר של 1994 לעומת מי שסיימה אז ראשונה במזרח (אטלנטה). קורט ראמביס וקארל מלון זה טיפה הקצנה, גם דייב דה-בושר והבליצ'ק (לשניהם יש אליפויות ושניהם ב-50 הגדולים).

Ljos
Ljos
16 בספטמבר 2016 20:34

ארבע שנים אחרי. התכוונתי לקבוצה של 2007 (כמו שלא זוכרים את יוסטון 92 כמו שזוכרים את שיקגו של 92 או יוסטון של 94).
וכן, סליחה שהקצנתי לכיוון השני. זה היה כדי לנסות להסביר שהליגה הסדירה חשובה בערך כמו הפלייאוף על ידי דוגמא נגדית לקיצוניות שהצגתה בעצמך.
הנקודה עם דייב וג'ון היא – דה-בושר פצע את האבליצ'ק באותו משחק ביניהם ב-73 שהוביל להדחתה של סלטיק מהסדרה. זה לא מוריד מגדולתו של הירוק (או משל הניקסי).

רועי ויינברג
Admin
16 בספטמבר 2016 20:39

זה בסדר 🙂

אני לא חושב שזוכרים את המאבס של האריס-נוביצקי-ג'ופ-דמפייר כמו שזוכרים את הגולדן הכיפית הזאת, אבל זה די נתון לויכוח. לא שמעתי את הסיפור המגעיל על דה בושר והבליצ'ק עד עכשיו, יותר דוחה מהסיפור של לברון ודריימונד מהשנה

בירדמן
בירדמן
16 בספטמבר 2016 14:08

בלאט הגיב בג'טלמניות כשפוטר, וקליבלנד מוקירים לו תודה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16 בספטמבר 2016 15:19

ההבדל בין ליליארד לוול זה כמו ההבדל בין עוגת שוקולד משובחת מקונדיטוריה לעומת עוגת הבית פגת תוקף במכולת השכונתית.

ליליארד בפלייאוף – מגיע לשיאו, מעלה את הרמה ומסתכל לקרי וג"ס בלבן שבעיניים כשהם בשיא כוחם

וול בפלייאוף – נחנק מול קבוצות נכות כמו אינדיאנה ואטלנטה שנה אחרי שנה, במשחקים שפשוט כואב לראות בעיניים.

עידו גילרי
עידו גילרי
16 בספטמבר 2016 16:05

לא שהטענות כנגד וול לא מוצדקות אבל גם ללילארד לא חסר.
הוא היה ממש חלש נגד הווריורס בשנה שעברה וגם נגד הקליפרס הוא התעורר רק אחרי הפציעות לפול וגריפין.

גור גולן
גור גולן
16 בספטמבר 2016 16:50

+1 לאשך

גור גולן
גור גולן
16 בספטמבר 2016 16:52

1. זה ענק דייוויד מקבל טבעת… יש לנו אלוף אם בי אי 😀
2. לא יודע כמה הוא ירמה לשחק… תלוי במצב ההיסטוריה שהוא כבר חתם. הוא אף פעם לא משחק בשביל המדינה אלא בשביל עצמו (כמו חלק גדול).
3. לילארד בקלות.
4. בהחלט גניבה גדולה! אני סימנתי אותו כגניבה מחוץ לעשירייה עוד בפודקאסט של הדראפט.

עוז
עוז
16 בספטמבר 2016 22:29

בתור רכז, רכז לא סקורר, וול שני רק לפול

רועי ויינברג
Admin
16 בספטמבר 2016 23:17
Reply to  עוז

לדעתי גם לווסטברוק. הוא מנהל משחק בחסד כשהוא רוצה, והשנה אני חושב שהוא ירצה.

ינון יבור
ינון יבור
16 בספטמבר 2016 23:35

הוא לא צריך, וגם לדעתי לא ייקח, את הטבעת שלא ממש מגיעה לו